Zespoły stałe i zespoły doraźne:
Zespoły stałe
– zespół nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej: przew. B. Boratyńska (K. Wojtanowska, U. Bajorek);
– zespół nauczycieli przedmiotów humanistycznych: przew. D. Witalis (B. Augustyn, D. Rogowska, T. Kaczan, E. Opałka);
– zespół nauczycieli przedmiotów matematyczno – przyrodniczych: przew. M. Ropska – Gawron (E. Wrona, E. Duda, A. Sajdak, B. Galas, J. Poręba);
– zespół nauczycieli języków obcych: przew. K. Burza (M. Pałucka – Rzepka);
– zespół ds. Sportu, Rekreacji i Promocji: przew. U. Dudek (A. Zaucha, J. Poręba, J. Szary);
– zespół ds. pomocy psychologiczno – pedagogicznej: przew. A. Bryg (A. Zaucha, B. Zyguła, K. Wojtanowska, D. Rogowska, K. Burza);
– zespół wychowawców klas IV-VIII: przew. M. Pałucka – Rzepka (D. Rogowska, J. Szary, U. Dudek, B. Augustyn, M. Ropska – Gawron) – wychowawcy koordynują pomoc psychologiczno – pedagogiczną uczniów o specjalnych potrzebach w swoich klasach.
– zespół ds. badania jakości pracy szkoły i zadań wynikających z nadzoru: przew. B. Augustyn (M. Ropska-Gawron, M. Pałucka-Rzepka);
– zespół ds. rekrutacji: przew. L. Cich (K. Burza, K. Wojtanowska);
Zespoły doraźne
– zespół opracowujący Program Wychowawczo-Profilaktyczny: przew. D. Rogowska (U. Dudek, J. Poręba);
– zespół ds. nowelizacji statutu szkoły: przew. U. Bajorek (M. Pałucka-Rzepka).
WAŻNE!
Wymagana dokumentacja z pracy zespołów stałych:
– plan pracy w danym roku szkolnym;
– protokoły ze spotkań (data, harmonogram spotkania, wnioski itp.);
– sprawozdanie po I półroczu i na koniec roku.
Procedura powoływania:
Przydział dodatkowych funkcji:
– zastępstwo w razie usprawiedliwionej nieobecności dyrektora szkoły – p. M. Ropska – Gawron;
– administrator e-dziennika – p. M. Ropska – Gawron;
– administrator strony internetowej szkoły – p. K. Burza, p. J. Poręba;
– administrator platformy TEAMS – p. J. Poręba;
– protokolant – p. K. Burza;
– koordynator programu „Laboratoria Przyszłości” – p. J. Poręba;
– koordynator programu „Edukacyjna Sieć Antysmogowa” – p. U. Dudek, p. J. Poręba;
– koordynator programu „Trzymaj Formę”, „Bieg po zdrowie” – p. J. Szary;
– koordynator programu „Nie pal przy mnie proszę” – p. U. Bajorek;
– koordynator programu „Program dla szkół” – p. U. Bajorek;
– koordynator programu „Skąd się biorą produkty ekologiczne?” – p. L. Cich;
– koordynator programu „Znamię? – znam je?” – p. A. Sajdak;
– koordynator programu „Podstępne WZW” – p. A. Sajdak;
– koordynator programu „Wybierz życie – pierwszy krok” – p. B. Boratyńska;
– osoba odpowiedzialna za utrzymanie kontaktów w Podmiocie Publicznym z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa- koordynator programu – p. J. Poręba;
– koordynator ds. dostępności cyfrowej – p. J. Poręba;
– koordynator WDN- u – p. U. Bajorek;
– osoba odpowiedzialna za opracowanie diagnozy dotyczącej bezpieczeństwa uczniów oraz występujących czynników chroniących i czynników ryzyka – p. A. Zaucha;
– koordynator programu „Aktywna Tablica” – p. Kinga Burza, p. B. Boratyńska.